8 aug. 2014

Toți pentru unul


Și unul singur (magazin, desigur) pentru toți din familie!

Ultima dată când am intrat pe site-ul celor de la

 
am cumpărat cărți. La acea vreme erau doar librărie virtuală.
Acum văd cu plăcută surprindere că intrând pe site-ul lor te simți ca la mall (știm cu toții cât de bine ne simțim acolo) doar că de data aceasta e vorba de un mall online pentru întreaga familie. Ei îți propun peste 130000 de produse din zona carte, e-book, produse din lumea modei, muzicii, jucăriilor, e-reader, cosmetice

 

Sunt curioasă dacă au și parfumul meu preferat. Se pare că da

Apă de toaletă "L' air du temps"
 dar și acesta
Apă de parfum Premiere, Gucci


Au deasemenea o secțiune de oferte speciale.
Interesant mi s-a părut și clubul elefant.ro. Primești un voucher de bun venit în valoare de 90 lei. Dacă ești membru al acestui club primești cadouri și reduceri exclusiviste. Ai multe din produsele preferate cu reduceri. Primești vouchere zilnice pe e-mail, beneficiezi de campanii zilnice cu stoc limitat. Poți primi 1000lei pentru prietenii care intră în club. Cum? Simplu! Te înscrii în primul rând în club, alegi prietenii de pe facebook sau adresele de e-mail și primești 10 lei pentru fiecare prieten care cumpără de pe elefant.ro.
E greu să nu găsești ceva care să-ți placă.
Cum tot e perioada concediilor, mă gândesc să intru să-mi fac cumpărăturile dinainte de vacanță de la ei. Neapărat să intru la secțiunea cărți. Abia aștept să am câteva momente de liniște pentru a putea citi în tihnă. Oricum îmi mai trebuie un costum de baie, un pantalon scurt, papuci de plajă și lista continuă cu produse de care sigur nu mă pot lipsi. Știți și voi cum e...
Credeați că am uitat de copii? Nicidecum! Le trebuie ceva accesorii de călătorie, cosmetice. Și ceva jucării noi, doar nu credeați că scap așa ieftin!
Și s-o mai găsi ceva pe acolo de cumpărat de care sigur nu ne putem nicunul lipsi!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu