4 aug. 2014

Sunt pasionat de mașinuțe

De mic copil. Sunt şi acum. Probabil voi fi câte zile voi trăi.
Am prin casă tot felul de machete, mai mari, mai mici, cu motoare mecanice, cu telecomandă.
Bine, nu aş putea umple un muzeu pentru că prin parcul auto au zburdat doi copii. Băieţi amândoi.
Care au văzut un film. Cu doi tipi în maşini care goneau unul spre altul aşteptând să vadă care cedează primul. Cum serviciul m-a ţinut departe de munca de restaurare multe din piese le-am pierdut.
Acum copii au crescut dar pasiunea mea nu a trecut. Probabil vor veni peste puţini ani şi nepoţii. Aşa că fac căutări pe net, ca să fiu pregătit.
Din prima mi-a atras atenţia.
Păi să vă explic de ce. În primul rând sunt electrice. Deci cum ar fi, ecologice. Şi din câte ştiu eu, cam asta ne dorim pentru copiii noştri. Dar şi pentru noi. În al doilea rând sunt frumoase. Da, pe bune, vă spun sigur că dacă mai aveţi ceva suflet de copil în voi, o să vă bucuraţi! Trebuie doar să vă uitaţi la ele. În al treilea rând mai găseşti acolo cam tot ce îţi trebuie pentru o copilărie frumoasă, aşa cum mulţi dintre noi nu au avut-o.

Intraţi şi desfătaţi-vă

Cu pasiunea mea, nici nu prea puteam să-l ratez.
Îmi pică ochii pe o maşinuţă electrică:

Se numeşte Epoque Red

Fiţi sinceri, nu vă place?
Să vă spun câteva cuvinte despre ea. Deşi mi-ar place să mă urc în ea, nu pot. Greutatea maximă admisă este de 35 de Kg. Este recomandată copiilor cu vârste între doi şi şapte ani. Are şi două viteze. Şi frână. Chiar şi centuri de siguranţă.

Şi acum dacă tot vorbim de maşini şi de nepoţi, puteţi găsi scaune auto pentru autoturisme de şosea tot la ei.
Şi multe altele, trebuie doar să intraţi pe link-urile puse la dispoziţie.
Şi să vă bucuraţi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu