7 aug. 2014

Se-ntâmplă iară

Am un deja vu de vară!

Vara trecută
A fost plăcută
Până s-a ars monitorul de la țară
Care credincios mi-a fost
Dar acu e cam fără rost
Și-mi trebuie unul nou
De la ABD-ul meu
 
Acum renunțăm la el
Și luăm niște monitoare
Care să reziste la soare
Monitor Nec MultiSync 

Că pe aici nu e deloc umbră
Nici broscuța s-o ascundă

Vă rog să mă credeţi că nu am exagerat. Deloc. Chiar aşa s-a şi întâmplat. Am încercat să pun povestea în versuri, cam stângace este drept, mai ales când le citesc acum, a doua oară. Dar vă rog aveţi milă, este prima mea încercare de acest gen. Voi mai încerca offline şi dacă nu reuşesc să îmbunătăţesc nimic vă promit că mă voi lăsa. Pe cuvânt de pionier! Da, da, am fost şi pionier acum foarte mulţi ani.

Dar să revenim la oile noastre. Adică la ABD. De ce l-am ales. Păi unul din motive ar fi că, citez de la ei, nu de alta dar eu nu aş fi putut să o spun mai bine:

"ABD - magazinul online cu cea mai variata gama de laptop-uri, calculatoare, monitoare, imprimante, si servere second hand. Livrare din stoc in 24 ore."

Un alt motiv ar fi politica de garanţie şi de retur cu adevărat inovatoare. În mare este vorba de nu mai puţin de nouăzeci de zile. Eei, cum sună? Dacă nici acum nu v-am stârnit curiozitatea nu ştiu ce să vă mai spun.
Am glumit, mai am ceva. Compania oferă şi un program de fidelizare care este chiar foarte interesant. De aceea vă sfătuiesc cu căldură să îl citiţi. Căci s-ar putea să vă şi placă.
Ar mai fi multe de spus dar nu vreau să vă răpesc plăcerea de a le descoperi şi singuri.
Şi credeţi-mă aveţi ce găsi dacă sunteţi interesaţi de partea de tehnologie! Spor!






2 comentarii: