8 aug. 2014

Preferații mei

Mă întreb care e accesoriul obligatoriu al acestei veri.
Depinde.
De ce?
De locul unde te afli, desigur!
Să ne raportăm la ziua de azi (hai la cea de ieri, poate și de alaltăieri): la mama acasă la Tecuci, ar fi ochelarii de soare, la mine la Târgu Jiu ar fi umbrela! Ați înțeles deja că într-o parte e soare iar în cealaltă plouă.
Cum ne pregătim de plecarea în vacanță și anume la Tecuci, normal că ochelarii de soare ar fi accesoriul cel mai potrivit (presupunând că nu se schimbă vremea și acolo).
Mai rămâne să mă hotărăsc la o pereche. Așa cum mă cunosc, va fi foarte dificil. Sunt foarte greu de mulțumit.
Să vedem cine poate să reușească performanța asta.
Cei de la Lensa cred că m-ar putea ajuta însă
 
Și cum au mai făcut-o și de alte dăți sper să reușească și de data asta.
Ca brand am de ales între: Hugo Boss, Carrera, Diesel și Polaroid.
Ca tematică au ochelari de soare sport, excentrici, casual și de lux. Ca gen: unisex, bărbați, femei, copii.
Cum marca preferată a familiei este Polaroid, deja lucrurile s-au simplificat

Ochelari de soare dama Polaroid

De ce îi prefer vă întrebați? Îi prefer pentru că au lentile polarizate UltraSight pe bază de tehnologie Thermofusion, pentru vizibilitate impecabilă și durabilitate, oferă protecție 100% cu valoare UV400 pentru prevenirea afecțiunilor rezultate în urma expunerii la soare, caracteristica glare block pentru vizibilitate chiar și în condiții extreme de luminozitate. La condus sunt perfecți. Cum am ceva probleme cu vederea, prefer să mă protejez suplimentar. 
Ar trebui să-i aleg și prietenului meu o pereche.
Părerea mea e că aceștia ar fi numai buni pentru el.
Ochelari de soare Polaroid- Gun
Uau! Sunt stil aviator!
Sper să nu zboare pe șosea precum Tom Cruise în Top Gun!
Nu prea are șanse cu mine alături ;) Hi,hi, hi!
 Mai țineți minte?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu