4 aug. 2014

O casă cu suflet

O perioadă de timp am stat în Elveția.
Am fost mereu surprinsă de evoluția lor vis-a vis de a noastră. Am căutat răspunsuri într-o discuție avută cu prietena mea elvețiancă. Ne cunoștea bine ca popor, fiind căsătorită cu un român. Ne știa și cu cele bune și cu cele rele (nu intru în amănunt). La întrebarea mea privind această temă, mi-a răspuns direct:
- Nu știți să vă apreciați singuri. Când o să învățați acest lucru, o să realizați un mare pas, înainte desigur! Promovați-vă singuri, nu așteptați să o facă ceilalți. Consumați-vă produsele! Personal, nu aș cumpăra ceva produs în altă țară dacă și ai mei îl fac. Nici măcar la servicii nu apelez la vecinii francezi sau germani chiar dacă sunt mai ieftine. Banii mei trebuie să se întoarcă tot la ai mei! Și voi, spre deosebire de noi, aveți multe domenii în care ați avea un cuvânt de spus!
Ce simplu nu?!
Lecție ce trebuie să recunosc că mi-a prins bine.
Am avut surpriza să găsesc acolo produse extraordinar de bine lucrate, care mi-au atras atenția, iar când m-am uitat pe etichetă, știți de unde erau? Din România!
Revenind în țară am început să fiu mult mai atentă la produsele cumpărate.
Nu trebuie să vă spun că e plină piața de produse de calitate îndoielnică (produse știm noi unde) dar ieftine.
De aceea m-am bucurat când am găsit acest magazin online


E de lăudat inițiativa lor de a reuni cele mai bune produse românești și să ni le ofere nouă și la prețuri competitive.
 Și cum de curând m-am mutat (am mai scris despre asta pe blog) am zis să-mi caut câte ceva pentru noua locuință.
De pat sigur am nevoie! M-am oprit la acest model

Cadru pat Lora
Este din lemn masiv de fag uleiat. Patul e însoțit de suportul pentru saltea; tăblia patului e înclinată și e comodă pentru când citim.
Pentru serile lungi de iarnă lângă gura sobei, m-am oprit la acest fotoliu

Fotoliu  Ela

Conține elemente mulate din fag pentru părțile laterale, suport și spătar și lemn masiv pentru traverse. Are o formă ergonomică și nu simți dureri în spate chiar după mai mult timp de ședere în el.
Cred că este perfect, voi ce spuneți?
Cum sigur vor apare multe evenimente de sărbătorit, cred că ar trebui să nu-mi lipsească din casă acest set de pahare de șampanie:

Pahare Felix



Elegant, dintr-o sticlă de o claritate asemănătoare cristalului, e perfect pentru ocazii deosebite.
Prefer lucrurile realizate cu suflet. Și noi, românii, chiar îl punem în ceea ce facem!
Cum ar fi o casă amenajată cu produse românești? 
Ar fi una MODERNĂ și în special cu mult SUFLET!










2 comentarii: