15 aug. 2014

Mereu altfel

Avem o mică dispută în familie.
Vreau baia mea să mă simt bine în ea!
Dar ce mă fac căci și el o vrea!
Ei, aici e aici!
Dacă tot am renovat mare parte din casă vara asta, era timpul să ne ocupăm și de baie.
Eu sunt pentru cabină de duș, el este pentru cadă.
Am căzut de acord să ne documentăm și să încercăm fiecare să-l convingem pe celălalt.
Zis și făcut. Ne-am luat laptopurile în brațe și dă-i căutare pe net. Trăgeam cu coada ochiului la el să văd ce face. Nu puteam citi decât interes față de ce găsea. Mă foiam neliniștită în fotoliu. Oare n-o avea drum prin oraș ca să-mi pot arunca privirea pe căutările lui?
Parcă-mi citise gândurile. Se îmbrăcă și-n grabă plecă. Avea puțină treabă, mă anunță misterios.
Nerăbdătoare am sărit din fotoliu direct spre calculatorul lui.
Cum bine am bănuit îl lăsase deschis.
Ce văd?
 

Intru repede pe site-ul lor să văd cam ce produse au: căzi, cabine de duș, lavoare din porțelan. Mă uit la cabine de duș (ce mă interesează pe mine). 
Cabină duș + cădiță Aquaform gama Etna
 Parcă ar merge la noi în baie.
Văd că în bară era lăsată o pagină deschisă. Intru și unde credeți că mă duce pagina? Către căzile de baie.
Bineee! Treacă de la mine. Mă uit și pe ce vrea el.

Cadă cu sistem de hidromasaj Artemis model Flora
E o cadă care cuprinde un sistem de hidromasaj 6 jeturi crom. Hmm...Nu are gusturi rele!
Deja mă vedeam în cadă înconjurată de lumânări parfumate și acoperită de spumă.
Îmi sună telefonul și mă trezește din visare: 
- Dragă, nu crezi că ar fi și mai plăcut în cada cu sistem de hidromasaj și aeromasaj? O găsești pe aceeași pagina, un rând mai jos! 
Mă uit în stânga, în dreapta, nu era pe lângă mine.
Cât de bine mă cunoștea!
Mi-a făcut-o de data asta!
Un sfat: dacă vrei să ai o baie diferită de a altora, caută-i pe cei de la Saniclas!
Unde a mers primul sfat, mai merge și al doilea: din când în când și nu prea des ascultați-i și pe cei de lângă voi!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu