5 aug. 2014

Doar un click

În activitatea mea de zi cu zi  folosesc foarte mult imprimanta, ceea ce înseamnă că pe lângă una performantă, am nevoie de articole de birotică și papetărie, de cartușe, de aparate și accesorii finisare documente. Chiar de curând am avut de pregătit materiale pentru întâlnirea de 50 de ani de la terminarea liceului a mamei mele. Aceasta a presupus executarea invitațiilor, a pliantelor, a ecusoanelor. Neavând timp să merg să caut în oraș, m-am îndreptat către internet. Din experiențele anterioare cu cei de la Cartușeria (căci de ei este vorba) știam că voi fi mulțumită.

 Folosind acest site complet de consumabile alternative câștigam timp, bani și odihnă! Accesându-le site-ul am găsit tot ceea ce aveam nevoie. Și asta fără nici cel mai mic efort. Doar cu câteva click-uri pe mouse. E adevărat că și site-ul lor e bine organizat astfel putând găsi facil tot ceea ce vrei: imprimante, consumabile laser și inkjet, hârtie foto și cam tot ceea ce ai nevoie. Trebuie doar să adaugi produsele în coșul de cumpărături, să te înregistrezi/autentifici și să confirmi comanda. Aștepți e-mailul de confirmare iar dacă ai făcut comanda până în ora 14, pachetul pleacă prin curier către tine, dacă nu, se expediază în următoarea zi lucrătoare.
E greu? Vă spun eu că nu.
Ca dovadă, voi intra chiar acum pe site, voi respecta pașii enumerați mai sus și voi cumpăra imprimanta perfectă pentru vacanța mea de vară.
Imprimantă Canon Selphy CP910 Wireless

Aceasta este soluția ideală pentru imprimarea de pe smartphone-uri și camere foto. Voi alege varianta cu kit de hârtie foto și cerneală Canon KP-108IN.
Cât a durat? Doar 5 minute??
Dacă tot nu credeți, intrați și verificați!
Aaa, uitasem să vă spun că vacanța mea de vară e la țară. Undeva cam prin Tecuci, unde vechea mea imprimantă stă să moară. Pe curier eu l-am rugat să mi-o aducă pe-nserat. Să termin roșiile de udat. Să apuc să bag ceva hârtie, pentru albumul verii ce-o să fie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu