5 aug. 2014

Călătorie plăcută

E vară, e soare!
Mai avem puțin și plecăm în concediu. M-am gândit la un mic circuit: câteva zile la mine acasă la Tecuci, câte o da Domnul la mare, apoi spre casă via București.
Avem ceva drum de parcurs cu mașina dar nu avem nicio grabă.
Am zis mașină? Oops! Mi-am adus aminte că cel mic are nevoie de un scaun nou. A cam crescut și parcă nu se mai simte bine în cel vechi.
Așa că să trecem la treabă! Să intru pe net mai bine zis.
Caut scaune auto copii  . Unde ajung? Aha, la cei de la Bebelas, cum mă și așteptam de fapt (vă zic imediat și de ce)
 
Uau, ce de oferte au!
Mi-ar trebui un scaun care să fie pentru copii cu vârsta mai mare de 3 ani și dacă se poate până la adolescență! Glumeam, desigur!
De acesta ce ziceți?
Scaun auto Baby Max Rodeo
Pare numai bun: potrivit pentru copii cu greutatea între 9-36 kg, vârsta aproximativ 1-11ani, centura de siguranță e cu sistem de prindere în 5 puncte, cu burețel pentru umeri și încheieturile piciorușelor. Tetiera poate fi ajustată pe înălțime. O altă parte bună e faptul că scaunul se poate transforma în înălțător. Ce poate fi mai bun de atât?! A, da! Faptul că se expediază foarte repede, ceea ce pentru mine e perfect. Pentru comenzile recepționate până în ora 14, se expediază în aceeași zi, iar pentru cele recepționate după ora 14, în a doua zi lucrătoare.
Cu scaunul acesta sigur va fi mai confortabilă plimbarea!
Vă spuneam că-i știam deja pe cei de la Bebelas. De la ei a cumpărat pătuțul vara mea când s-a născut cel mic. 
Pătuț pliabil Chipolino Angel

A fost foarte mulțumită, mai ales că-l putea lua cu ea peste tot. Chiar glumeam spunându-i că pleacă la drum precum melcul cu casa în spinare!  Are și funcția de legănare ceea ce trebuie să recunosc că e un mare avantaj. Scapi de febra musculară când îl adormi pe cel mic. Și pe timpul zilei îl poți transforma în țarc.
Am rezolvat-o și cu scunul auto pentru cel mic.
Încă puțin și putem pleca !







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu