23 iul. 2014

Plec în vacanță

E vară, e soare (în sfârșit), e vremea vacanțelor!
Ne-am făcut deja planurile unde vom petrece următoarele două săptămâni. Mergem cu mașina în Moldova, la mine acasă! Și cum din Târgu Jiu până la Tecuci e cale lungă, chiar foaaarte lungă pe drumurile patriei, mă gândeam să mă dotez cu ceva gadgeturi să-mi treacă timpul mai ușor. Zis și făcut! Am intrat pe net și dau căutare. Îmi face cu ochiul StradaIT.ro


Cam știu ce caut, dar nu strică să mai arunc o privire. E bine știut că socoteala de acasă nu se potrivește cu cea din târg (un fel de a zice, deoarece de data asta ambele "socoteli" le facem acasă, StradaIT fiind magazin online). Bine structurat site-ul mă ajută să navighez ușor printre categoriile sale.
Prima categorie, prima oprire: Laptopuri și Tablete. Cum laptop am, m-am gândit că o tabletă mi-ar face drumul mult mai suportabil. Aceasta cred că e perfectă pentru mine: are doar 340 grame, autonomie 9 ore (cam cât fac pe drum), sistem operare Android.
Tabletă Asus Fonepad ME371MG-1B022A

Doar nu v-ați imaginat că voi conduce eu?! Aș fi un pericol pe șosea așa că mai bine stau cumințică pe scaun, în dreapta, și voi naviga pe net. A propos de navigare, poate ar trebui să mă uit și după un GPS. Aș vrea să încercăm un traseu nou, mai scurt, prin Târgoviște. Găsesc cu ușurință categoria Auto unde am de ales dintre 24 de modele. Asta ca să nu zică prietenul meu că nu m-am gândit și la el! (doar tableta aleasă de mine mai sus are și GPS). Acum că am rezolvat-o și cu asta, să trecem la categoria Foto-Video. E musai să imortalizăm momentele frumoase (mai facem în ciudă prietenilor care încă nu au plecat în vacanță). Modelele prezentate aici sunt atractive dar și la prețuri accesibile. M-am oprit la acest model, care mi-a atras atenția, un Nikon 1 J3 14,2MP beige

Nikon 1J3
E frumos, așa-i?!
Produsul e însoțit de Certificatul de garanție, care e de 24 luni.
Și unde mai pui că transportul e gratuit oriunde în țară (cel puțin pentru acest model)! Plata se poate face în numerar, cu cardul online sau cu cardul în rate.
Sfatul meu e să-i vizitați și voi pe cei de la StradaIT. Sigur veți găsi ceva pe gustul vostru.
Ați reținut care sunt principalele gadgeturi necesare pentru o vacanță reușită: tableta, GPS-ul, aparatul foto.
În rest voie bună și vreme însorită (că tot a reînceput să plouă)!
Eu m-am decis deja, lansez comanda și îi fac o surpriză și prietenului meu. Sper să fie plăcută (la care vă gândiți, la cea cu GPS-ul sau la cea cu ...cardul?!)


4 comentarii:

  1. Călătorie plăcută, să te bucuri de vacanţă!
    Deşi eu aş prefera un copilot în loc de un gamer pe locul din dreapta. Mai ales pe un drum aşa de lung. Sper că te ţine bateria! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Personal prefer sa conduc decat sa stau in dreapta. Mi se pare ca trece mai repede timpul. Dar nu ma indoiesc ca vei avea o calatorie placuta. Numai sa te lase prietenul tau sa stai pe tableta:)

    RăspundețiȘtergere