27 iul. 2014

Mobile Vet - o viață de câine... divină

Bună, sunt Luna.
Și această poveste este despre amicul meu Picky.
Unii îi mai spun și Idioțelul, iar câteodată îi mai zic și Milogel. Dar el este un cățeluș frumos și deștept.

Atunci când am făcut cunoștință cu el am fost foarte supărată. După ani buni când toată curtea era a mea, deodată aveam să împart bucățica mea cu cineva. Aș fi vrut să-l gonesc: ce-i al meu e al meu!
Însă, surpriză: "mama" l-a pus într-o cutiuță și l-a "ascuns" de mine.
După câteva zile mi l-a prezentat. Mmm, ce i-aș mai fi mâncat codița! Dar mama mi-a spus că este un biet cățeluș orfan, ce e a fost bătut și era bolnav. Am aflat că fusese operat la burtică la Clinica Veterinară Mobile Vet.
   

Bietul de el era foarte amărât. Fusese găsit de mama cu intestinele scoase și numai pentru că a apelat la ambulanța veterinară a putut ajunge cu el la clinică, unde de urgență a fost supus la o intervenție chirurgicală.

Sigur că pentru această intervenție a fost nevoie de efectuarea unor servicii veterinare cum ar fi  analize veterinare de laborator sau ecografii. Mi-a spus să am mare grijă de el pentru că fără serviciile veterinare de la Clinica  Mobile Vet bietul de el s-ar fi "dus" demult.
Cum până și un câine poate avea înțelegere pentru un suferind l-am "adoptat" pe bietul micuț ca amic al meu. Am avut mare grijă de el și eram tare îngrijorată atunci când mergea la control la cabinetul veterinar. Și cu multă grijă și dragoste din partea celor de la Clinica Veterinară Mobile Vet micuțul, amicul meu, a început să prindă viață.Când pentru prima dată a ridicat căpșorul și m-a privit, m-am topit de milă. Probabil de aceea unii îi spun și Milogel.

După aceea a început agale să meargă și încet încet a devenit prietenul meu de joacă.
După ce s-a vindecat complet mama m-a luat și pe mine la clinică. Foarte frumos acolo.
Ne-au vaccinat și deparazitat și culmea, spre diferență de alte dăți, chiar mi-a plăcut.
Acum suntem cei mai voioși câini. Alergăm cât ne țin piciorușele. Iar de fiecare dată când un vecin are probleme îi recomand cu căldură și încredere Clinica Veterinară Mobile Vet.
În încheiere vă promit că în cel mai scurt timp o să vă trimit o "vedere" cu mine și amicul meu ca să vă convingeți cât de fericiți au putut să ne facă cei de la Clinica  Mobile Vet.
Chiar dacă pentru unii ar părea o poveste fascinantă eu și amicul meu Picky suntem niște cățeluși adevărați, iar suferința lui, din nefericire, nu e nicio fabulație.

3 comentarii: