1 iul. 2014

Cu ei totul e posibil!

    Privesc afară și nu văd decât ploaia cum bate în fereastră. Mi s-a cam urât de vremea asta . Aș vrea cumva altceva. Ploaia de afară îmi aduce aminte de o primăvară petrecută în Lausanne când timp de o lună nu am văzut soarele.
   Televizorul se aude încet, dar ceva reușește totuși să-mi atragă atenția.Soare! Uau! Asta înseamnă și căldură! Care or fi oare fericiții ce se bucură de mângâierile acestuia? Cei din Geneva?! Il invidiam pe amicul meu Liviu că se numără printre ei!
   Nu trec decât câteva minute și sună telefonul.  Să mai zici că nu funcționează telepatia! Ce să vezi?Liviu era la telefon!
- Ce faci P.?Am auzit că ați prins igrasie de la ploile astea de vară! Ha, ha,ha!
- Profiți de distanță sau ce? Crezi că-s reușite glumele astea alea tale?
- Ei hai, lasă, nu mai fi așa scorțoasă sau ți-a intrat umorul la apă?Hi, hi, hi!
- Ho,ho,ho vezi tu glumițe când ne vedem data viitoare!
- S-ar putea să văd asta mai repede decât ai crede.Tocmai de asta te-am și sunat!Ia deschide calculatorul și intră pe adresa pe care ți-am trimis-o pe e-mail.
- Vrei să mă oftici mai rău sau ce? Ce să caut pe adresa asta?
- Intră tu și vei vedea!
Bucuresti-Geneva?!
- Ei da, începi să te cam prinzi! Știam că e orașul tău de suflet, și m-am gândit că ți-ar place să vezi locuri dragi și de ce nu și altele noi.
- Că bine le mai zici tu! Chiar mi-ar place să mă mai plimb pe malul lacului,


să văd Jetul de apă, monumentul prințesei Sissi



. Îti mai aduci aminte de plimbarea cu vaporul de la Geneva la Montreux?


- Ba bine că nu! Dacă tot vii poate mergi și la Roma. Din Geneva ajungi foarte repede acolo. Știu că data trecută nu ai putut vizita orașul.
- Ai dreptate, e unul din orașele pe care demult îmi doresc să-l vizitez.
- Atunci poate ar fi mai bine să intri pe site-ul recomandat mai înainte și să cauți bilet pentru ruta  Bucuresti -Roma. Vii la Geneva direct de la Roma.
Și mai am o surpriză pentru tine.Ce zici dacă ajungi vara asta și la Paris?



- Asta da surpriză!
- Recunosc că toate astea nu ar fi fost posibile dacă nu ar fi fost cei de la Bilete Avion.


 Cu ei totul e posibil. Să vezi câte destinații și ce oferte interesante au! Numai timp să ai!
- Ei da, așa prieteni...!
- P.,sper că la mine te referi!
- La tine si la ei, desigur!
Și uite cum un lucru care a început nu tocmai bine (ca să nu zic că a început prost) s-a terminat bine!

  


2 comentarii: