12 iun. 2014

Florăria Mobilă - eleganță, necesitate sau comoditate


            Nu știu cum mai este în vremurile acestea când mașinile tunate, tableta și iphone-ul sunt aproape icoană. Pe vremea mea lucrurile erau ceva mai simple. Atât de simple încât oamenii reușeau să găsească în lucruri  și gesture mărunte fapte de o deosebită valoare.

           Aveam profesoare – “balaurul liceului”, dar care se topeau la un simplu gest nevinovat. Ehe, făceam întregi strategii cu acest gest mărunt atunci când aveam lucrări de control sau când situația critică o impunea.
           Dacă aveam vreo întâlnire, dacă “tăntălăul”(cum se zice pe aici prin zona unde stau acum) nu se prezenta corespunzător - e vorba de același gest, dacă vă puteți imagina - îl trimiteam acasă.
           În aceeași perioadă, dacă era vreo aniversare, dacă mergeai în vizită sau dacă la momente triste ar fi trebuit să faci act de prezență, la același gest apelai.
           Ați înțeles desigur că mă refer la “buchete de flori”. Oricât ar evolua tehnica, un simplu gest, ca un buchet de flori, nu își va pierde din eleganță și importanță. O spun cu toată convingerea după ultima mea pățanie.
           Acum știți și voi cât de agitată e viață noastră actuală. Și m-am trezit la mijlocul zilei că n-aveam nimic pregătit pentru mătușa mea favorită. Uitasem pur și simplu… dar nu în totalitate. Ce să fac , că timpul era scurt. Și atunci îmi amintesc de vremurile trecute și consider că cel mai potrivit pentru acea situație era un buchet deosebit de flori. 
           Dar cum, când, unde? Am zis să apelez la tehnică. Intru pe internet și cautare rapida: “Buchete de flori”. Găsesc adresa: http://www.florariamobila.ro/buchete-de-flori.html. Mă uit. Frumos. Dar deși eram presată de timp, zic să nu apelez la prima ofertă. Si atunci dau căutare: “Aranjamente florale”. Primesc adresa: http://www.florariamobila.ro/aranjamente-florale.html  . Frumos și asta. Și caut:” livrare flori”. Găsesc adresa: http://www.florariamobila.ro/livrare-flori.
           Abia a treia oară mi-am dat seama că era vorba de Florăria Mobilă. Mi s-a luat o piatră de pe inimă când am văzut că livrarea se face în doar două ore. Fără să mai preget am ales acest buchet de flori:
 



           Rezultatul a fost maxim.
          Deși nu am putut ajunge la aniversarea mătușii mele, cadoul oferit de mine, culmea, a fost apreciat chiar și de invitați.
           Surpriza mare a fost și pentru mine întrucât am primit și eu o poză cu buchetul pe care l-a primit mătușa mea. Am fost mai încântată decât ea.
           După această plăcută întâmplare (până la urmă) mi-au venit în minte momentele adolescenței.
           Și cum cu o floare nu se face primăvară dar clar e semn că a venit, trebuie să recunosc că bună idee a avut cel ce s-a gândit la Florăria Mobilă.
         
           Rapid, elegant și comod!



 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu