24 apr. 2014

Cafeaua divină!

          Toată lumea apreciază o cafea, mai ales dacă e și foarte bună!
          Probabil ce am pățit eu, au mai pățit și alții. Însă simt nevoia să  împărtășesc cu voi.
          Era o zi de duminică. Și deci o zi de shopping! Vorbisem cu 2 zile înainte și programasem ziua asta împreună cu vara mea, Maria.
            M-am trezit devreme, și tacticoasă mi-am făcut o cafea cu mult caimac și liniștită am savurat-o. Până am terminat, trecuse deja un sfert de zi de când o beam și atunci "am luat-o la picior" în viteză către vara mea cu care aveam întâlnire.
            Acolo surpriză!
            -Dragă, eu acu m-am trezit, nu bei cafeaua cu mine?
            -Îmi pare rău, beau de șase ore. Și cafea!!
            - Nu știu ce ai băut tu, dar ce îți dau eu nu poți refuza! Nu are termen de comparație. Tocmai mi-am luat un espressor nou!  Aseară l-am testat. Și până nu am căzut lovită de oboseală, l-am tot testat. Nu face cafea, face cafea de nerefuzat!
            -Apoi dacă tu îl lauzi, măcar să îți țin companie.
           Ce pot să spun? La viața mea am consumat multă cafea, dar așa cum a fost aceea  nu cred că am mai băut! Culmea că era același sortiment cu cel  băut în urmă cu șase ore. Cu toate acestea parcă beam altă licoare. Și atunci am întrebat-o pe vara mea de unde l-a luat. 
            -Păi să nu-ți vină să crezi dar l-am cumpărat online. La început și eu am fost sceptică, dar asta până ieri când nu mă mai vedeam sătulă de cafea!
            Și atunci ce concluzie am tras?
Că ziua bună începe cu o cafea bună, însă cea mai bună începe cu o cafea divină făcută la un espressor Xsmall.
 

Un comentariu:

  1. M-ai facut curioasa! Intru si eu pe site-ul lor sa vad ce tipuri de aparate au.

    RăspundețiȘtergere